Hlavní nabídka:
Volání na linku 155 je nedílnou součástí poskytnutí první pomoci, tudíž povinností, která vyplívá každému občanu ČR ze zákona. Stejně tak kvalitní odebrání tísňové výzvy, je nesmírně důležité k minimalizaci možných důsledků, které by mohly vyplynout ze stavu postiženého, pokud by došlo k nesprávnému rozhodnutí operátora zdravotnického operačního střediska na základě mylných nebo minimálních informací, které od volajícího získá. Pokud si nejste jisti, jak, a co všechno sdělit operátorovi, nech se vést a odpovídej na otázky operátora a nevnášej do hovoru "zbytečné" věty a poznámky. Operátor je zdravotník, který se ti rozhodně snaží pomoci, je k tomu vycvičen a přesně ví, co chce, a co potřebuje vědět. Proto nikdy nezavěšuj jako první a vyčkej, až tě k tomu operátor vyzve.
ODKUD VOLÁTE – MĚSTO, ADRESA, ČÍSLO DOMU, PATRO
PROČ VOLÁTE – CO SE DĚJE, PŘÍZNAKY, AKTUÁLNÍ STAV
JAK DLOUHO POTÍŽE TRVAJÍ, LÉČÍTE SE S NĚČÍM
KOLIK JE VÁM LET, STALO SE TO POPRVÉ, OPAKOVANĚ
VAŠE JMÉNO, PŘÍPADNĚ VOLAJÍCÍHO, ZVONEK
ČEKEJTE NA SANITKU, VRTULNÍK, PŘÍSTUP DO DOMU
SPECIFIKA DN, LZZS – POČASÍ, DRÁTY, MÍSTO
LZZS -
KDYŽ NENÍ SNÍH -
KDYŽ JE SNÍH -